Jag tycker det är skit att..

..Hanna och Veronica har åkt hem igen.
..jag inte hann träffa Nina någonting innan hon for tillbaks.
..Josse och jag aldrig träffas fast vi bor 3 kilometer ifrån varandra..
..jag inte har skaffat något körkort
..jag och Carro inte har träffats sen studenten
..jag inte väljer rätt alla gånger
..att min egen kusin hatar mig

Däremot så tycker jag det ska bli helt fantastiskt roligt att åka till Stockholm till bästa Virre i början av februari, inte blir det sämre av att Nina och Hanna ska dit heller.. Lycklig:) Det är bestämt. Det är klart. Flygbiljetterna är snart beställda. Jag kör nedräkning. Och nu ska jag ge New Moon (Twilight två) en ny chans för den blev precis färdig:)

Over and out

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken av kusinerna?:P



haha, säg till om du fattar mer av den än vad jag gjorde förra gången, då kan du ju ringa och förklara allt för mig om du vill :P

2010-01-13 @ 19:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0