Hat


Hat är ett riktigt starkt ord och jag har ingen jag kan säga att jag hatar. Inte ens dig som säger dom orden. Jag tror att du är en vilsen liten själ som kastar skit på allt och alla runt omkring dig. Men du måste nog också vakna upp någon gång och se din egen verklighet. Jag är inte perfekt, och det har jag heller aldrig påstått. Men det är inte du heller. Du är en jäkligt lat männsika som vill att alla ska göra allt åt dig, och får du inte din vilja igenom så är dom jävliga männsikor och då börjar ditt ordbajsande. Ja jag är "centrum" som du så fint kallar det, för mig själv. Jag är mittpunkten i mitt eget liv, men jag har aldrig varit egoistisk på grund av det. Det är skillnaden mellan oss. Jag har väldigt fina människor i mitt liv och jag behöver inte någon som förolämpar mig. 

Kommentarer
Postat av: la lauka

vad e de som har hänt nu då? :S

2010-01-09 @ 02:59:38
Postat av: paulina♥

hejsan allt bra med dig ? :)

2010-01-09 @ 03:16:34
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0