Har fått..

Har fått lite idéer på hur min blogg ska se ut. Behöver bara någon som kan designa och så behöver jag fler foton. Har den exakta idén i huvudet på stil och allting så får hoppas på att jag inte glömmer det. Skulle behöva lite inspiration på vad jag ska skriva om mer exakt, så att den både blir roligare att skriva och självklart att läsa.

Club Angst kvällarna har börjat också, förslag på teman välkomnas varmt! Jobbade på den första och det var grym stämning om en lite lite folk. Men det var ju dagen efter alternativa så det är ju inte så konstigt. Det spånas på lite idéer om olika teman men det är ju många söndagar kvar. Och jag hoppas avslutningstemat inte går i stöpet för det kommer bli AWESOME!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ser ut nu som du försökt få in lite av partypeoples, dock utan bra resultat :D

2010-01-14 @ 20:23:32
Postat av: Anonym

haha japp! Skulle försöka klura ut hur man gjorde för att koda. Men så glömde jag bort att spara dom gamla:P

2010-01-15 @ 01:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0