hoho

Sommarfesten var riktigt rolig, vet dock inte var jag befann mig riktigt när det började bli lite mer naket. Väntade på att få mer rom och cola? Hänga med stekiga överklassmänniskor? Höll koll på min onödigt stora solhatt/ sombrero-hatt/överklasshatt?  "Kolla men inte medverka" som jag brukar säga och även "Allt är möjligt och ingenting är omöjligt".
Vet att jag blivit kass på att uppdatera, men det känns som mitt liv går på repeat (alltså från tre månader) så det finns inget nytt att skriva. Egentligen.
Och jag vet överhuvudtaget ingenting vad som händer, allt kan hända inom typ en vecka. Jag tror jag vet mer nu om en vecka än vad jag vet nu. Mycket mer alltså.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0