Bocken

Vilken överraskande rolig kväll det blev i lördags! Började som vanligt med att jobba. Kom därifrån ca halv tolv tror jag. Sen skickade jag ut en gäst ur matsalen för första gången. Så jäkla grisig, och tydligen brukar han vara rätt grisig tidigare år han varit i Funäs.. Han skrek, rev ner två stolar, och började störa dom andra gästerna så då var det bara att skicka ut honom. Jag fattar inte hur man kan bete sig på det viset när man är ute och äter.
Efter att jag slutat åkte jag i alla fall hem med tron att jag skulle vara barnvakt så att mamma och pappa kunde åka på Bocken. När jag kom hem var det kaos med fulla människor, överallt var dom! Så blev det bestämt att jag följde med istället för pappa så var vi påväg mot Bocken.. Och roligt hade jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0