Fetton

Vad roligt att det är fler och fler som läser bloggen nu! Har gått upp rätt rejält från förrut faktiskt, glad jag blir :) (men annars så är kommentarer väldigt roligt;)

Nej inte ett skit händer i mitt liv just nu, jag är på Veras och jobbar. Nästa vecka är jag ledig fram till fredag så då tänkte jag faktiskt hitta på något. Så någon som anmäler sig frivilligt att hitta på nått? hehe
Men som så många andra tänkte jag, 1: Få mitt the Sims 3 nån gång så att jag kan gå in på att bli heltidsnörd, eller 2: bli nyttig och börja träna.
Jag är till och med lite men bara lite sugen på att börja träna, ovanligt för att vara jag Miss Fatso-jag-ligger-hellre-i-soffan-och-svullar-chips-för-det-är-godare-och-inte-lika-jobbigt. Till och med den där texten var jobbig.




//Over and out, skit ner er

Kommentarer
Postat av: Hanna BBBBBBBBB

Haha, gillar dina snygga uttryck på saker och ting! :) Saknar dig Babe! Kommer hem en sväng på torsdag nästa veckaoch blir kvar över helgen, hoppas vi hinner ses nått :) Puss PIP

2009-09-09 @ 20:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0