Utgång.

Usch vilken skitdag! Fick stänga Veras klockan elva igår eftersom det inte var en kotte där. Skönt egentligen för då skulle jag gå till Eriksgården och parta lite tänkte jag. Sen kommer en inrusandes Katarina som "Men, är inte Diana här !?" Jag sa till henne att dom hade dragit till Villan för et bra tag sen, så då tog vi ett glas vin tillsammans medans Katarina väntade på Diana och jag på Inka. Efter det stack jag, Inka och Solveig ner på Eriks. Där var det skapligt dött men det blir vad man gör det till, eller hur? Så jag hade det faktiskt riktigt trevligt.
Sen skulle två personer bjuda på shots efter stängning. Så jag blev ju kvar en stund till. OCh shots är inte bra, man mår som man förtjänar dagen efter. Jag har verkligen inte haft någon ork alls att ta mig ur sängen idag. Inte illamående bara så slut från topp till tå.. Hade ju tänkt åka till Veras idag för att städa och räkna kassan, men icke! Får bli imorrn innan jag drar till stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0