God natt

Jag sitter här i min ensamhet och käkar ost, kex och dricker öl. Det är inte lätt att vara den enda i hela världen som har pisstider på sitt jobb.

Är så sjuuuukt less på tradera nu! Dom måste ju lägga upp kontaktinformationen om personen man handlar av! Men nu har jag skickat dom  ett argt mejl så jag tror allt löser sig, jag är optimist! Men som jag ångrar att jag inte köpte ett på vanligt vis och då hade jag haft det för länge sen. Men tji fick man för att gilla tradera. "Ogilla" knappen vart finns den ?
Pratade med Kenny idag och han undrade om inte jag ville följa med till Polen och ta körkort. För det första får man det för ca 2000, det tar verkligen inte lång tid att ta det heller. Kör upp så är du klar, ungefär.. Sen lägger man till en tusenlapp "får" du körkortet HAHA. Jävla tok, får dock se hur det blir med den resan, men en sak vet jag; jag är REDO för att ta det jävla körkortet !! Jag KAN, jag VILL, jag SKA! När jag får råd.. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0