?

Buu för min dåliga uppdatering och buuuuuu för mitt tråkiga liv! Har helt snöat in mig på den nya serien Royal Pains som går på söndagar kl 18 på tv3, grym serie! Ett tips till alla som är lediga på söndagar och inte har något bättre för sig.
Planering för oktoberfesten är femkamp och middag. Skulle bara behöva vara någonstans att vara.. Det skulle ju vara såå kallt att sitta ute :P Försöker övertala mamma att vi får vara här, men hon är lite grinig.. Men jag brukar vara bra på övertalning så, det fixar sig nog.

Nu har Petra fått klartecken att efter den 20:e kan hon få ledigt.. Så då funderar jag på resa till Kanarieöarna, Egyptien eller Thailand. Är det någon som läser bloggen som har något tips om vad som kan vara roligast? Har ju varit i Thailand en gång men jag vet att jag skulle kunna få ut lite mer av resan denna gång. Men hur är det med uteliv, stränder och blaha blaha med dom andra två? Ska vara borta i två veckor och då vill man väl hitta på något mer än att bara ligga och sola hela dagarna antar jag..

Kommentarer
Postat av: Anonym

men buuhuuu för josefin som har ett jobb, och kan roa sig med att titta på serier på söndagar... och så synd om dig för att du ska utomlands oxå;)

2009-09-29 @ 19:11:26
Postat av: Jonas (Löken) Lööf

fan glömmer alltid att skriva att de e ja:P

2009-09-29 @ 19:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0