jihi

Har inte så stor motivtion till någonting just nu faktiskt.. Vet jag vart jag har någon egentligen? Allting börjar bli rätt tröttsamt. Hur som helst, har bestämt mig nu för att det inte blir Åre. Inte heller Stockholm eftersom jag är för osäker på om jag har lust att lägga ner så mycket pengar för en utbildning som jag inte vet kommer vara en fördel senare. Hemma kommer jag tjäna mest pengar och jag har någonstans att bo. Men nu börjar jag undra om jag drar mig undan det andra för att det är lättare att stanna hemma, bekvämare, säkrare? Det får helt enkelt bli så nu i vinter så får jag se om jag drar mig till Stockholms skärgård i sommar. Vet ju med säkerhet att jag har jobb där.

Har några resor inplanerade nu i vinter i alla fall :) Umeå till Hanna, Stockholm till Virre och Jönköping till Nina! Varför har ni spritt ut er så satans mycket !? haha.



Nu blir det träning med Virre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0