Onsdag

Ser ni att den kända frisören Bobby har kommenterat mitt senaste inlägg ? hehe. Försökte vinna en makeover hos honom men jag tror inte jag vann.. Men jag tycker det är grymt av honom att svara på alla kommentarer han får på sin sida!! (Med tanke på hur många inlägg han får, jag har ingen ursäkt;)
Ååå förresten på tal om det, förlåt för dom som skickar sms och ringer som jag inte svarar på. Jag skulle tro att jag har en slags fingerekkel-fobi för mobiler, förrutom när jag själv behöver använda den snabbt som attan.. hehe
I alla fall så ska jag rekommendera en liten sida här, http://watchxonline.com. Bli medlem så ser ni alla filmer och tv-serier gratis, åtminstonde tror jag de :P Jag har börjat sett på serien True Blood, den är bra men inte lika bra som Twilight.. Twilight in my heart, fast det är nog för att Robert Pattison är så förbaskat snygg haha!!

Har ju inga som helst nya bilder, knappt några från i somras heller.. Måste köpa ny kamera innan jag drar utomlands också..


Förresten, läsarantalet har ökat igen, vilka är det som läser min blogg egentligen? Jag är nyfiken!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0