Thailando!!

Ikväll är det klassfest.. Vi skulle tydligen börja på O'learys och sedan dra vidare på G3, ska bli kul :)
Resan till Thailand är i alla fall bokad och betald nu, så den 31 oktober drar jag, Petra och Carro iväg. Som jag längtar!! Fan vad skönt att slippa denna jävla kyla i två veckor!! Sen sitter ni blekfisar här hemma i Sverige och så är vi sjukt bruna när vi kommer hem ;) hehe

Har hittat ett par skor nu som jag vill vill vill ha!! Enda pjuxet är att dom kostar 1700, för några jäkla mjukisskor !? Måste tänka över det lite närmare innan jag köper dom.

Kommentarer
Postat av: petra

ja josse, du kan ju åka den 31a, men jag och carro åker den 30e iaf ;)

2009-10-11 @ 04:00:16
Postat av: Josse

Men va? Jag trodde det var den 30:e HAHAHA

2009-10-12 @ 23:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0