8

Jag vet inte vad jag gör med mitt liv, det känns som jag står och kollar på medans allting händer. Det där gjorde inte jag, det där är framförallt inte jag. Jag har en liten knut i magen som antingen tar livet av mig eller pirrar på som aldrig förr. Vet faktiskt inte hur jag ska beskriva den :) Ena sekunden är den uppe i halsgropen så att man bara vill spy ut den och nästa ligger den och kurrar i magen på ett behagligt sätt.. It makes no sence.



Var i alla fall på mat- och alkoholmässan i tisdags. Åt julbord för första gången i år, lite väl tidigt för min smak. Tycker nästan man ska äta det högst en gång innan jul så att man inte tröttnar på julmaten, skulle ju vara tråkigt om man gjorde de. Efter julbordet gick vi runt och kollade på alla möjliga grejer och så provade vi olika viner. Fick även provsmaka grappa för första gången, verkligen ingenting för mig.
På kvällen var det middag på Arctura, det är så himla häftigt att sitta där uppe och se utsikten! Det ligger verkligen på precis rätt ställe. Bandet som spelade för kvällen var Ständut blakk och jag har jättelänge velat se dom. Och dom var precis lika bra som jag hade hört! En himla trevlig dag!!
Åkte till Sveg i går och hälsade på.. Myys:) Idag när jag kom hem fikade jag med Josse. Så länge sen jag träffade henne nu, hur mysigt som helst va de!

Så, en liten uppdatering iaf ;)  8 dagar kvar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0