Blondinbella vs Kissie

Läser lite olika kändisbloggar och den första bloggen som jag kände till var blondinbellas. Då hörde jag att hon kastade rätt mycket skit omkring sig och var inte helt rätt i huvudet "nej jag åker inte komunalt, det kan ju ha suttit någon tjock person där innan" var bara en av dom mindre brighta kommentarer hon slängde ur sig. Om man läser hennes blogg nu så har hon blivit helt superseriös, säger inte ett ont ord om någon och låter faktiskt riktigt smart. Har hon insett att ingen gillar henne när hon var sådan eller har hon bara växt upp?
Jag började läsa den efter det att hon slutade med skitpratet, det var kul ett tag, men ärligt talat, hon är ingen intressant person. Hon känns som en person som fått allt gratis och nu genom ett kastat skit på folk tjänar hur mycket som helst, så hon åker fortfarande på ett bananskal enligt min mening.
En exakt kopia av Blondinbella i början av hennes bloggkarriär är väl Kissie. Jag kan erkänna att jag tycker det är skitkul att läsa hennes blogg och skratta åt henne, för vem har någon som helst respekt för en sån människa? Jag antar att när hon slutar vara elak så är hon en lika tråkig och ointressant människa som Bella.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0