18

Okej skit-Petra, tydligen drar vi 30:e i alla fall.. :P Tur att man har så stor koll!! Jag kan bara tänka mig hur den här resan kommer bli. Carro som blir överstressad och jag som inte har någon koll och Petra som försöker, understruket, göra något åt saken HAHA. Det kan bli intressant! 18 dagar kvar nu.. :D

Jag kan säga att igår var det meningen att jag först skulle rida med Ida, efter det skulle jag vara med Virre och sen skulle jag se på film med Affe. Men hör och häpna, inget av det blev av... ... Jag blir så le på mig själv!!!
Idag var det meningen att jag skulle ut och gå med Emelie, istället blev jag kvar hemma och svullade chips.. Motsatt håll alltså. Jag ska göra något åt det här !!

Den 20:e är det mat- och sprit(hehe)mässa i Östersund på folkets hus och sen är det middag på Arctura, ska bli riktigt roligt!! Möjligtvis någon annan som läser bloggen som ska dit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0