3

Hm jag kan verkligen inte fatta att vi åker om 3 dagar, det är helt sjukt! Men ska bli så skönt att komma härifrån. Sol & värme, finns det något bättre? Har hunnit fixa ganska mycket idag, och även insett att jag kanske inte behöver ta med mig så jäkla mycket.. Ojoj inte likt mig.

Ibland flyter livet på väldigt bra :) Just nu har jag en sån period, allt går precis som jag vill! Sen finns det ju grejer som kan gå ännu bättre men man ska väl inte be om för mycket;)
1. Jag bad om att få ett extra jobb och bokstavligt talat hoppar jobbet ner på mig.. hehe ska väl i för sig inte säga för mycket men det låter positivt i alla fall.
2. Jag hatar att åka buss in till stan och nu erbjuder sig Petra att komma och hämta mig på torsdag om hon klarar uppkörningen! :D
3. Nej det låter för själviskt så det kan jag inte säga... hehe
4. Mjaooo ;)
5. Jag ska utomlands och dagarna flyger fram så om tre dagar åker jag, helt sjukt!

haha det var ju en rolig lista när det inte går att berätta allt i den.. ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0