2

Jag skulle vilja ha tips på lite bra låtar..? Skriv nu för i helvete !!

Var och "sökte" jobbet idag med Emelie som också behöver ett jobb, fast heltid. Det lät positivt, kanske inte lika positivt för mig eftersom jag inte fick tag i han som ville att jag skulle ha jobbet från första början. Men jag har ju i alla fall mitt jobb så det är ingen panik.. Efter det åkte vi på Villan, mycket Villan på senaste tiden, och fikade och pratade massa strunt. Träffade Josse där också och vi bestämde att vi skulle ses nu ikväll istället. Men hon hade inte tid med mig:( Så jag hoppas hon får en superbra vecka i Egypten!!
Var och bowlade ikväll också med ett helt gäng, det gick inte vidare bra för mig kan jag säga :P Man borde väl bli bättre och bättre? Jag blir säme och sämre..
Petra klarade körkortet idag också, stort grattis till henne! Imorgon kommer alltså hon och Mr Lök och hämtar mig i Funäs och skjutsar mig till Östersund:) Gött å slippa bussen kan jag säga!

Annars så går packningen så jäkla segt! Konversation med min kära moster:

16.23 Ingegerd

Har dupackat klart?

16:24 Josefin

HAha nej inte än.. ska försöka få klart allt men har så mycket annat för mig ;P

16:26 Ingegerd

Det förstod jag väl! Du släktar ju på Mostrarna!

16:27 Josefin

Jo ganska uppenbart så gör jag ju de :):)

16:28 Ingegerd

Undra om du också har en påse med ren å blöt tvätt i resväskan. Det brukar jag ha!

16:30 Josefin

haha jag brukar ha det men den här gången skippar jag det eftersom det finns risk att det möglar i väskan HAHA

16:31 Ingegerd

Hahaha, släktband finns det allt! ;-);-)


Kommentarer
Postat av: La lauka

lite bra musik



Keep it going´louder med major lazer, ricky blaze

efterlys med daddy boastin

till vilket pris som hellst med asta kask

smutser med kristian anttila

uprising med muse

you´re gonna go far med the offspring

boys med smile

och självklart rammsteins nya skiva =)

2009-11-09 @ 17:48:47
Postat av: La lauka

lite bra musik



Keep it going´louder med major lazer, ricky blaze

efterlys med daddy boastin

till vilket pris som hellst med asta kask

smutser med kristian anttila

uprising med muse

you´re gonna go far med the offspring

boys med smile

och självklart rammsteins nya skiva =)

2009-11-09 @ 17:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0