17

Blir ett litet inlägg innan jag går och lägger mig.. Nu är det bara 17 dagar kvar tills vi åker :D Inte länge alls, hade tänkt börja leta upp en del sommarkläder som jag gömt undan, tvätta upp dom och så i god tid innan vi åker. Jag känner ju mig själv, allt i sista minuten. Men inte denna gång!
Klockan är nu åtta minute över tre, och jag hade tänkt gå upp vid sju tiden för att sedan följa med mamma till färgbua och sen ut och gå en sväng.. Vad jag sedan ska göra på byn hela dagen är ju en annan sak :P Men måste återställa min dygnsrytm, kan inte hålla på så här..

En rolig sak jag tänkt på att vissa låtar och vissa grejer som hör till en viss period i ens liv. Den första tiden i ettan fick jag en skiva av Felix som påminner mig så sjukt mycket om den lägenheten jag bodde i då och man kan nästan känna lukten av den. Det påminner mig också mycket om Carro och alla hemmafester vi var på då, hur vi fann varandra så sjukt fort och gjorde galna saker hela tiden. Den påminner om aptornet, yran 2006, kanske ni kommer ihåg Hanna, Virre och Nina? haha! Speciellt en viss låt med Hardcore Superstar - Someone special.

När jag hör på Rix Fm så spolas tiden tillbaks till när jag flyttade ihop med Carro och lägenheten vi bodde i, det spelar faktiskt ingen roll om det är en ny låt eller inte. Är det rix så är det den lägenheten.


Men spolar man fram tiden till förra hösten så är det nog ingen speciell låt som jag acssosierar till, utan bib - bag in boxen, och i för sig då låten med samma namn.. Minnesluckor, Bereich Nierstein, Petra & G3 wiiihoo!!

Var e boxen ? Där ä boxen..


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, aptornet! :D Fy huun va kul vi hade !!

2009-10-14 @ 17:57:01
URL: http://fjalltos.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilka minnen du väcker vid liv Josse.. Yran 06 var galen och helt great med dom bästa till sällskap. =)Fan jag saknar vårt gäng!! Vi måste planera in en reunion snart.. Vore så otroligt roligt !! =)

2009-10-14 @ 23:55:55
Postat av: Virre

Oj glömde skriva att det va ja :P

2009-10-14 @ 23:56:41
URL: http://veronica.dace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0