12

Vad overkligt det känns att vi åker till Thailand om 12 dagar! Jag har inte fått in det i hjärnan riktigt, och har varken kollat om mina vaccinationer räcker längre eller vart jag har mitt pass :S Det börjar bli lite bråttom med allt sånt skulle jag vilja påstå! Men har man all tid i världen så har man ;)
Ikväll blir det myspys med Josse :) Vi ska nog till Villan och fika och bara ta igen lite.. Hon åker ju också utomlands snart, till Egypten bara en dag efter mig. Vi funderade ju också på Egypten lite grann, tänk vad sjukt det hade varit om vi hade bokat resorna till samma ställe vid samma tidpunkt :P Det värsta med söndagar är ju att mina favoritprogram på tv är då, men jag kanske kan tvinga Josse att se på dom om vi får tid ;)
Ska försöka övertala mina föräldrar att jag ska få låna deras digitalcamera, känns så onödigt att köpa en ny om jag skulle förstöra den eller nått. Då kan jag ju lika gärna köpa en ny till dom om deras skulle förstöras..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0