Uppdatering.

Jag är så jäkla trött, är som en zombie som går omkring och vill helst bara sova hela tiden.. Ska inte semestern vila upp en? Det känns som att jag har haft fullt upp sen jag kom hem. Jag har varit på vinprovning, mässa, middag hos Anneli och Mats, middag på HF, hunnit upp en vända på hotell Tänndalen och planerat in jobb, förberett för tjejdag på Färgbua, Releasefest för Affe, och nu jobb i två dagar, lååååånga dagar.. Men timmar fick jag i alla fall in.
Men det är så jäkla skönt, nu har jag inget inplanerat förrutom en mässa på tisdag med middag på kvällen på Eriksgården. Sen blir det mycket jobb hela helgen.

Snodde lite bilder av Affe från releasefesten i torsdags

500 rosa ballonger

Fölk och ballonger

"There's nothing else I can say..."

Brucchhaaan & moi

Mr Busk & jaa

HAPPY!!

 

Releast!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0