Hotell Tänndalen

Jag antar att det börjar bli dax att uppdatera nu igen, har inte alls lika mycket lust att blogga längre. Synd egentligen, för det är ju ganska roligt när man väl kommer igång:) Skriver man ett inlägg i månaden är det extremt tråkigt, och såna bloggar är också väldigt tråkiga att läsa.. Och det är ju några trogna som följer den väldigt noga så jag försöker att skärpa mig:)
Idag var första dagen på Hotell Tänndalen, gick väldigt bra tycker jag, sen är det ju frågan om vad dom tyckte:P Var ju egentligen meningen att jag skulle börja först imorgon, men när dom frågade var det ju lika bra att jobba tyckte jag. Men, det kommer nog att bli en lång helg det här.. Och på söndag åker jag förhoppningsvis in till stan.

Foto: William Stenvall-Zetterström

(Yes äntligen kom jag ihåg att skriva de William;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0