Partypooper?

Är det JAG i det här gänget? Vafan, i skolan hade inte Janne, eller ens Löken, en chans att gå om mig med att dricka mest! Nu är dom förbi med hästlängder. Jag förstår i för sig hur dom måste ha kännt sig som världens tråkigaste männsikor, jag är det nu. Inte rättvist, för nått är ju fel, uppenbarlingen. Men jag vet att detta problem kommer lösa sig om ungefär en månad och då SKA jag och Petra dra oss till varmare breddgrader! Vare sig hon vill eller inte :)
Det finns några jag saknar som tusan nu, Petra, Virre, Nina, Josse, Tina, Hanna med många flera! Jag ser nu fram emot att, hör och häpna, att denna sommar ska ta slut så att jag får åka hem. Inte för att jag inte älskar stället, men det fattas för många av mina darlings för att jag ska kunna trivas på högsta nivå. Inte blir det bättre av att mitt sim-kort lagt av nu heller. Okontaktbar.



Lycklig denna dag vill jag lova!

Kommentarer
Postat av: Frugan

Kom. Hem. Nu. Du saknas mig! När vi ses då jäklar blir det röj kan jag lova.. Men visst är det bara 2 veckor kvar nu? PUSSS & KLÄM ;)

2009-07-28 @ 20:12:13
URL: http://veronica.dace.se
Postat av: Anonym

ooh, vart ska vi åka? haha, du känner mig för väl när du vet att du kan bestämma sådär :P

2009-07-30 @ 14:14:43
Postat av: Tina

VI SAKNAR DIG MED! :) kom hem nu nångång! Puss

2009-08-02 @ 02:36:02
Postat av: löken

mäh josefin din lilla jude same... va jag å janne typ värsta törr bollarna i gymnasiet enligt dig??. min gyllene supar topp i livet (än så länge) va under gymnasiet. dock måste ja erkänna att jag är lycklig i ansiktet över att du inte söp dig redlös som ja lyckades med dom flesta gångerna.



över å ut från stor juden

2009-08-20 @ 22:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0