YES!!

Bra nyheter kom i veckan ! Behövdes verkligen en knuff och lite motivation för att klara det här med skolan. Och det är precis vad jag har fått nu..

I torsdags hade vi barteknik och skulle komma ner till O'learys, man ser ju helt klart fram emot barteknik överhuvud taget men våran lärare Lina hade gjort allt ännu bättre.
Vi ska anordna tre "förfester" på O'learys, eller UpStairs. Vi blev indelad i tre grupper och jag hamnade verkligen i en superbra grupp! Vi ska ha tema och locka folk lite tidigare på krogen.

Sen hade hon ett förslag på vad jag och Petra skulle ha för projektarbete, eftersom vårat tidigare inte gått så bra så kom hon med ett förslag:
Vi ska göra en drink gjort på champagnen Sav. Så nu ska vi lägga fram förslag och laborera lite :) Vi har redan fått en jättebra start på allting och så ser man verkligen fram emot att göra det här!

Jag är glaaaad!!


 


Kommentarer
Postat av: William Stenvall Zetterström

Ehh... okeej!!

2009-01-20 @ 18:52:45
Postat av: Anonym

Snobb-William! :P

2009-01-20 @ 19:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0