HELG, äntligen!!

Har nån förresten sett en svenne jobba på en kinarestaurang?
Det har inte jag i alla fall men nu är fallet så att jag ska vara på en kinarestaurang. Då jag inte är hel-svenne passar det nog mig ganska bra. Jag är ju inte en monsterkvinna som min kära roomie utan ungefär i samma storlek som kineserna :)

Nu drar jag och mitt asswipe till kallare bredgrader, eller ehh.. funäsdalen i alla fall.
Så när jag förhoppningsvis skriver igen så är jag där..


Den här helgen har vi planerat in:

Vin
Passning av hundar
Krogen
Skotertur
Fika på loftet
Guitar hero


 


Kommentarer
Postat av: monstret

monsterkvinna? buhu :'( ! asswipe?! älskar dú inte mig längre? snyftizz

2009-01-26 @ 16:58:42
Postat av: Till monstret:

Jag glömde nämna asiat också!

2009-01-28 @ 13:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0