Skola och skit börjar igen..

Igår fyllde Tommy 20 vilket vi skulle fira genom att käka på Veras. 10 pers vart vi tillslut och kvällen började väldigt bra!
Men på något sätt är det ju självklart någon jävel som ska slåss och hela min kväll blev iaf förstörd! Tack!
Och att höra det andra var ju inte så roligt heller.. Undrar bara om det är sant eller ej..?

Kvällen före därimot hade jag askul! Från början kändes allt lite segt men när vi väl var på plats på g3 dröjde det inte länge innan det small till:D Jag skulle säga att vi hade en av dom där roliga dagarna från förr när man typ inte kom ihåg någonting haha, men man bara känner på sig att man hade askul!

Känner att jag måste gå ut vanorna man hade nu på jullovet och skärpa till mig lite.
Ta tag i skolan och definitivt festa mindre..



Ikväll blir det jobb på Hamra, alternativa nyår. Måste säga att det känns skönt att ha tagit på sig jobb istället för att vara utepå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0