Praktik..?

Idag kom jag som vanligt inte upp på skolan i tid, vilket gjorde att jag missade bilden och halva körsången.. 
Vi började på helt nya låtar, roligt! Är lite trött på julsångerna nu måste jag säga.. Och vi har en Ted Gärdestad-låt och då blev jag supernöjd! 
På dansen började vi också med en helt ny dans, nämligen balett(!) Svårt? JA!!
Men det var faktiskt roligt och bra mycket jobbigare än jag trodde. Sen tränade vi styrka aset ur oss så vi känner oss alla redan mycket smalare :P

Jag har problem med vart jag ska praktisera. Det ska i alla fall bli en vecka på ett hotell som min lärare förhoppningsvis ordnar åt mig men vart jag ska praktisera dom andra fyra veckorna har jag ingen aning om. Har ju funderat på Funäs men sen kom jag på att jag orkar nog inte vara där riktigt så mycket..
Och imorgon ska jag ha det här ordnat!

Kommentarer
Postat av: William Stenvall Zetterström

Gå och lägg dig tidigare så kommer du säkert upp!!

Och jag tror inte att man blir mycke smalare på ett styrkepass... och du gan praktisera i Oslo!!

2009-01-20 @ 18:55:57
Postat av: Josse



Nej man man kan KÄNNA sig smalare..

Varför just Oslo då?

2009-01-20 @ 19:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0