Borlänge nästa!

Nu är nästan allt bestämt, jag ska praktisera i Borlänge i två veckor:) Om allt går enligt planerna..
Ska åka och hälsa på Madde som bor därborta så det kan nog bli riktigt roligt! :D
Sen dom resterande tre ska jag vara på Jamtli. Det känns mycket roligare med praktiken nu!

I helgen trodde jag att jag skulle bli helt ensam eftersom mina föräldrar ska bort och jag var tvungen att vara hundvakt. Vi bor mitt ute i skogen, jag har inget körkort och det verkade inte som att några av mina kompisar var hemma i Funäs. Men så kommer räddaren i nöden, Petra! Hon och vinet ska hålla mig sällskap i helgen, plus voffsingarna då såklart! Vi har ju fortfarande inget körkort men allt verkade så mycket enklare nu så det kan nog bli en riktigt trevlig helg:)

Ikväll blir det kuuuuul ;) haha

Kommentarer
Postat av: Petra

äääh, båda vi har ju körkort efter ett glas vin! så det ordnar sig ;D

2009-01-21 @ 19:38:10
Postat av: William Stenvall Zetterström

Haha, tänk positivt... att du inte har dina småa syskon...

2009-01-21 @ 22:38:51
Postat av: Inka

Hejsan stumpan!! Haha jag är hemma och har koll på läget. Puss & Kram...!!

2009-01-21 @ 23:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0