Jaa så var man tillbaks..

..i Östersund igen då.. Åkte hem i fredags från Borlänge till Fjunäs.
Daniel och hans tjej Emelie skulle ändå till Funäs så det var perfekt tajmat! Fick även med Madde och hon och jag började dricka i bilen eftersom vi kom iväg HUR sent som helst. Jag tror vi var framme vid elva tiden och vi får direkt till Eriksgården. Där kan jag säga att det var gubbdagis, alltså inte roligt över huvud taget.
Efter en stund kom i alla fall Virre, David och Jon och vi övertalade dom att följa med till Veras istället.
Tur var väl det för där var det bra mycket roligare :) Och mycket roligt att träffa Virre igen!

Jag lovade även att jobba på Veras dagen efter och där var det tvärlugnt hela kvällen..
Så i söndags åkte jag till Östersund och for hem till Tina där det var mycket trevligt.
Har saknat mina asswipes Petra och Tina så nu är det dags att köra lite med dom ;)

Kommentarer
Postat av: Tina

Asswipe? :O WTF! ;)

Har saknat dig också, sötnos! :*

2009-02-17 @ 14:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0