Praktik i borlänge

Vet att jag borde skriva i bloggen lite oftare. Jag vet själv hur irriterande det är när någon inte har uppdaterat sin blogg på flera veckor..

I tisdags kväll kom jag fram till Borlänge efter en extremt dryg resa! Blää! Utan sällskap vägrar jag att åka den där sträckan igen. Nog för att jag ska hit igen till Peace and Love men då blir det förhoppningsvis bil.
Har praktiken på engelslska puben och en kina restaurang. Dom ligger väg i väg och har samma ägare.
Stod i baren onsdag till fredag förra veckan med en sjukt skön bartender som heter Marie :) Sen har Madde som jag bor hos nu hållt mig sällskap och dragit en femdagars haha ;P Inte lätt att hålla sig nykter när man måste sitta i en bar!

I lördags hade Madde fixat så att jag kom in på Bolanche, där det egentligen är 22. Det var förfest här i lägenheten och vi började spela ölspelet. En kille gick och pissade utan pisskort och då bestämde vi att han skulle göra 50 armhävningar naken, och han gjorde de!! HAHA. En roligt kväll i alla fall fast jag inte riktigt kom ihåg slutet av den ..

I veckan blir det lite lunchpraktik och på fredag drar jag hem till Funäs antagligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0