100-dagars :D

Åkte till Funäs i torsdags och började på det nya rummet. Det tar längre tid än man tror att bygga en vägg, jag som trodde att vi skulle vara klara med målningen och alltihop men idag är det söndag och spacklingen är inte ens klar..
Både i fredags och lördags jobbade jag på Veras, har alltså räddat den här veckans lön också :P Hade lite pengapanik där ett tag men nu känns det bättre. Men måste bli bättre på att spara, så är det bara!

Nu är det bara TRE dagar kvar tills 100-dagars, kuli!! Jag fattar inte att om 103 dagar står man där och har ingen mer skola, inga mer måsten, bara möjligheter! Sen att man är hur förvirrad som helst och inte har en aning om vad man ska göra är ju en annan sak.. Fast jag  inser också att det börjar bli väldigt bråttom, min sämsta sida är nog att ta tag i grejer. Jag tycker verkligen det är hur jobbigt som helst. Men detta måste göras och dessutom snarast !



Jag vet inte om det här med bloggande är min grej riktigt, uppdaterar ju aldrig! Men än en gång ska jag försöka ta tag i detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0