Skoproblem!

Ååå vilka problem jag har! Jag har hittat två jättesnygga skor på tradera, såna som jag har funderat läänge på att köpa. Men grejen stavas J-U-L-K-L-A-P-P-A-R. I såna här tider kan man ju inte bara tänka på sig själv. Fast dom ena har jag redan lagt bud på, för jag kan få dom för 1/3 av butikspriset. Och dom här skorna kan man inte kalla billiga så jag sparar ju inte 2 femtiolappar direkt. Men dom andra är jag inte helt säker på att jag behöver.. Så min fråga borde vara besvarad nu..? Nope dom är snygga och jag gillar skor, så det väger på lika. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!

Har börjat kolla på nyårsklänning också;) haha Virre så du blir inte utan mig i nyår!! Eller förhoppningsvis inte, men jag är inte inställd på att jobba så jag ska kämpa tills sista droppe för att inte behöva de!

Moi & Fuskarro i Thailand!! Jag längtar tillbaks!


Kommentarer
Postat av: Virre

Vilken lycka babe! :) Jag längtar verkligen massor efter dig. Ska bli så roligt att ses snart igen :) Du, blev nyfiken.. Vad äre för skor du kollat in?? Puss & smisk!

2009-12-03 @ 18:16:25
URL: http://Veronica.dace.se
Postat av: Josse

Ja eller hur:D Jag längtar massor efter dig med ska du veta! ÅÅ vad kul vi ska ha när du har lov;)

Dom ena srorna är ett par uggs classic cardy, alltså det är inte vanliga uggs utan en stickad modell. Det är dom jag har lagt bud på:)

Sen funderar jag på ett par overknee svarta stövlar, utan klack.. Kan inte bestämma mig:P Puss å kläm

2009-12-03 @ 23:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0