doo doo doo

Ibland fattar jag inte riktigt vad som händer.. Det är klart jag måste vara med om jag ska kunna göra det bästa ifrån mig? Nu är jag jäkligt le och jag är såååå nära att skita i allt ihop istället. Skulle vara riktigt skönt att slippa och fortsätta på det nya istället.

Sitter istället och lyssnar på låtar som får upp mitt humör lite grann, eftersom jag är sämst på att länka och ingen ville hjälpa mig får det bli en sån här snygg nu: http://www.youtube.com/watch?v=pomJRWfWMXM&feature=related & http://www.youtube.com/watch?v=WAdZzr0ysxg.
Dock tror jag bara att det är Petra och Carro som förstår mig på dom här två:P ARBABA är allt jag har att säga!!

Senaste tiden har jag varit en sväng i Östersund.. Köpte julklappar och hälsade på lite:) Sen blev det kanske inte så många julklappar utan mer grejer till mig själv istället.. Duktiga jag! Sen har jag jobbat på Veras och hotell Tänndalen och även hunnit med en sväng till Vemdalen på Husky, inte så mycket folk där kan jag säga! Imorgon ska jag på personalmöte på hotell Tänndalen och lite middag bland annat. Ska bli kuli!!

Kommentarer
Postat av: löken

ååå när e du hr uppe igen???

2009-12-17 @ 03:24:04
Postat av: petra-san

ARBABAAA!!

2009-12-22 @ 11:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0