Varför går du runt med en stort ?



Tusen tankar ekar i mitt huvud. Vad ska jag göra med mitt liv? Varför blev inget som man planerat? Vad hände liksom?
Är ju så sjukt sugen på att gå make up och hårstylist utbildning i Stockholm. Men frågan är bara om det är värt pengarna man ska ta banklån på? För 70 tusen är inte lite pengar.. Ska kunna tjäna ihop dom ganska fort med hjälp av utbildningen, det är väl så man ska tänka? Men boende med bästa Virre skulle ju vara sjukt kul! Citerar var en person sa till mig "Men då är det väl inget att fundera över!!"
Antagligen inte. Jag vill i alla fall inte bli kvar. "..och Funäsdalen står ju alltid kvar"
Jaja får tänka lite till tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0