tjooo

Vid den här tiden förra året skulle man alltså börja 3:an.. Vad konstigt det känns att inte behöva gå till skolan, och så jäkla skönt! Fast lite hemskt också, nu går det väl bara käpprätt neråt.. Haha
Träffade Wuga igår för första gången på hela sommaren. Så roligt! Sen har jag nu jobb nästa sommar om jag vill det, i Stockholm skärgård. Tydligen hur mycket drag som helst där på sommaren. Lät roligt så ska ta mig en riktig funderare på det! Men som tur är är det ett tag kvar att tänka.. Har även spikat jobb nu i vinter också, låter som att man stannar kvar i Härliga Härjedalen! haha. Det trodde jag faktiskt inte. Om jag inte lyckas få jobb någon annanstans så har chefen lovat jobb antingen på Veras, eller om dom säljer, ett nytt hemligt ställe. Fick inte veta var :P Men allt ordnar i alla fall upp sig och det är det viktigaste :)



Sitter och håller tummarna för att jag ska få plats att åka med till stan. Hoppas hoppas hoppas! Men Ida lär ju ha ett ton med grejer så får se hur det går..


Kommentarer
Postat av: Virre

Men jossan, vad hände med sthlm ?! 2500:-/månaden är ju ett kap för en 2:a, dessutom får du ju världens bästa sambo ;) PUSS!

2009-08-23 @ 11:59:18
URL: http://veronica.dace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0