Hoppla

Idag träffade jag Virre för en lunch på loftet innan hon skulle iväg och jobba igen. Sen kom jag precis hem från Virre där jag, Virre och Josse kollade på film. Så roligt att äntligen träffas igen! Har saknar mina darlings hela sommaren nu. Har även sprungit på Hanna några gånger eftersom jag varit där varenda dag och spanat efter Virre som legat hemma i sjukan.

Nu har vi iaf lite inplanerade greker framöver:

*Middag på Veras på fredag (vi ska dricka ett glas och umgås HAHAHA)
*Kräftskiva utan kräftor (Virre tycker synd om sig själv som aldrig blivit inbjuden på en Kräftskiva)
*Oktoberfesten (med förhoppningar om kohagar och farliga vattenhål att korsa)
*Basta hos Virre med marchmallows och bäverhojt
*G3 med nattamat på Subway (min inplanering men Virre eller Josse har ingen talan)
*Resa till Umeå och hälsa på jude-Hanna (här har juden ingen talan)



God natt =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som en grym planering dude! Tänk om du kunde kliva upp om dagarna så hade vi ju kunnat luncha lite mera också ;) PUSS & SMISK

2009-08-13 @ 21:32:43
URL: http://veronica.dace.se
Postat av: Hanna

Har du oxå hört talas om detta påhittade rollspel?:P

2009-08-18 @ 20:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0