Middag på Veras och tok på Bocken!

Åååå ångest heter det idag. Gjorde av med sjukt mkt pengar igår på krogen, dom pengarna hade jag kunnat fått mitt löshår för. Men en bra grej var att jag fick mina pengar från skatten tillbaks :) YEEES!! Kanske inte var någon jättesumma men jag tror jag kommer utomlands nu iaf om jag håller hårt i pengarna haha. Men Petra, det blir nog bara en vecka.. Så duktig är jag!

Hade en sjukt rolig kväll igår iaf! Kvällen började med att jag och Josse tog ett glas vin hemma hos henne, efter tre miljoner år kom SEG-Virre ;) och svepte lite sen drog vi vidare till Veras. Efter en stund kom Hanna så käkade och hade det jättemysigt (eller ja vi hade några skapligt högljuda lappar bredvid oss som gjorde ljud för en hel matsal+djurpark+tornado, bara).. Men trevligt var det! Vi drog vidare till Hamrin för att sedan åka till Bocken. Träffade Ola som jag saknat som tusan! Sen en massa annat glatt folk och hade verkligen en supertrevlig kväll!



Snodde bilden av dig Hanna ;)

Kommentarer
Postat av: Fröken Ljusnedal

vad tusan hände med efterfesten är min stora fråga?! :P

2009-08-15 @ 23:37:18
URL: http://veronica.dace.se
Postat av: Fröken Strånda

Vad hände med dig på lördagen är min stora fråga? :P

Jag blev trött så jjag åke hem ;)

2009-08-16 @ 15:35:07
Postat av: Anonym

Tack för en mkt trevlig kväll :) <3

2009-08-18 @ 20:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0