150409

Mitt senaste inlägg var alltså för mer än en månad sen. trevligt! Jag är så duktigt.
Har ju sagt om och om igen att jag ska bli duktigare, men ingenting händer ju så jag struntar i att säga så den här gången.

Kortfattat just nu

Bra:
Jag äter pencilin och kan därför inte dricka dom närmsta 10 dagarna.
Jag jobbar varje dag hela lovet och tjänar förhoppningsvis storkovan
Har nu hittat en jättefin balklänning
Våran förfest på Upstairs blev en succe, vi sålde ca 250 biljetter!
Har fått jobb nedanför Göteborg, så där håller jag hus i sommar!
Har sagt upp den dåliga lägenheten på körfältet och hittar förhoppningsvis en nere på stan med Petra, Tina och kanske Steam.
Snart är det After skii 1000!!
På torsdag är det 50 dagar kvar till studenten!!

 

Dåligt:

Jag är fortfarande skyldig Nina 300. Eller 260 efter förköpsbiljetten.
Jag äter pencilin
Har blivit förkyld så snoret rinner som en vårflod..
Sover bort hela dagarna så inget vettigt blir gjort, fast det blir det ju inte i alla fall.
Hela släkten vill att jag klipper dom
Jag har inte hittat någon studentklänning än
Min studentmössa är på villovägar




Nu ska jag gå och duscha sen blir det jobb på Veras :)



Kommentarer
Postat av: Veronica

Vilken himla fin klänning du hittat, är den från Parelle ? :) Jag saknar dig gumman! Kan vi inte hitta på ngt nån helg ? Ja kanske kan komma och våldsgästa i stan ? ;) PUSSAR !

2009-04-20 @ 09:23:45
URL: http://veronica.dace.se
Postat av: Nina

Ojoj vilken otroligt vacker klänning josse!!

2009-04-28 @ 12:02:11
Postat av: Josse

Nej Anjo's är den från:)

Du, jag tycker vi bokar in en helg snarast! Så kan vi hitta på mycket tok :D För jag saknar dig me..

Pusss!

2009-04-29 @ 17:40:00
Postat av: Anonym

Och tack Nina :D

2009-04-29 @ 17:40:21
Postat av: My Josephine

Sååå fint :D

2009-04-29 @ 20:07:32
URL: http://mitsukononame.blogg.se/
Postat av: Josse

Tack tack :)

2009-05-04 @ 09:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0