170409

Idag har jag varit duktig. Städat rummet, vardagsrummet och lagat mat. Har även fixat tvätten så nu blir det äntligen lite mer att välja bland än innan. Tog ju nästan bara med mig smutstvätt från Östersund, gjömde det rena :P Och våran tvättmaskin har ju pajjat också så vi skickar tvätten till Akka..
Får fortfarande ångest över allt skolarbete som jag skulle gjort över lovet men som jag helt glömde bort att ta med..
Så det blir nog körigt när jag kommer tillbaks.

Helgerna som kommer nu ser ut så här:

v.16 Jobb Veras (X)
v.17 Åker till Funäs på helgen, fotografering och förhoppningsvis jobb. (Vårforum i Vemdalen tors-lör!!) (X)
v.18 Jobb tors-fre, After skii 1000 på lördag!! (Virre fyller 19 på torsdagen:) Personalfest Veras söndag (X)
v.19 Fredagen är det studentfest på Upstairs som vi anordnar! (Tema: 1990) (  )
v.20 Nina fyller 19 på måndagen:) Jobb Veras fre-lörd (  )
v.21 Onsdag bal på Gamla teatern!! Jobb tors-lörd? Lördag bartömning på Veras (  )
v.22 Måndag studenfest på Marité!! Torsdag mösspåtagningsbalen!! (  )
v.23 5/6 STUDENTEN!! (  )





Inte lång tid kvar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0