Tierdings of comfort and joy

Josefin säger som så här, trött men vägrar gå och lägga sig. Det var förresten något jag skulle lägga till på bra/dåligt inlägget, men jag kommer inte ihåg va det va.

I alla fall så blir jag i Grebbestad i sommar. Och idag kom jag och en av kockarna på Veras, Martin, fram till att vi kommer vara ungefär 3 mil ifrån varandra där nere. Tokigt! Inte blir det sämre av att hans tjej Mikaela också ska va där, så nu har jag lovat dom att komma och hälsa på varenda vecka! Det blir ju tokbra att man känner nån därnere.
Nu har jag bara tre dagar kvar att jobba på det här lovet. Det har gått fort och jag har nästan inte gjort av med några pengar, känns så himla bra! Så nu när jag kommer tillbaks till den stora staden förväntar jag mig att få svina lite med min två darlings och lite annat gofolk! sen saknar jag den galna hunden också, har redan blivit fäst vid henne fast vi bara haft henne någon månad.



Nej  känner att jag borde tvätta av sminket och gå och lägga mig nu..
 Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0