2-stegs programmet :P



Orkar inte med allt tjat! Jag har vekligen ingen ork eller lust att göra någonting.
Sen kommer det dåliga samvetet.. Men gör man någonting åt det? Nej..!
Visst man kan väl komma in i en sån period, man planerar, verkligen GÖR grejerna och avlastar pressen på andra människor genom att hjälpa dom. Det behöver inte vara något stort, bara att göra någonting för en person kan betyda såå mycket. Och visst vill man väl ha den känslan igen?
Men så kommer man in i sin "svacka" eller min vanliga sida kan man väl säga och gör absolut ingenting.

Jag skulle vilja ha bättre (mycket bättre) viljestyrka och tvinga mig själv att göra saker jag verkligen inte vill göra.
Då menar jag såklart inte grejer som jag kommer må dåligt av senare utan snarare att vara mindre egoistisk.
Jag skulle också vilja ha bättre koll på mig själv när jag dricker, alltså dricker jag en droppe för mycket tappar jag minnet och vet aldrig vad som har hänt. Såklart är detta enbart mitt fel och ingen annans.

Just nu är det sånt här som får mig att må dåligt och ha ångest, så jag ska skärpa mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0