Josse har tråkigt!

Hostar lite mindre idag, känns skönt att man är på bättringsvägen.
Antar att jag kan vara på praktiken igen till imorgon. Känns som att min handledare inte är så glad på mig, men alla kan ju bli sjuka så... Man kan ju inte direkt rå för det. Imogron går jag väl iaf och då hoppas jag att jag inte hostar ihjäl alla!

Den här dagen är ungefär som gårdagen, sjukt tråkig!
Funderar på att ta mig ut på en promenad iallafall men jag skulle vilja ha sällskap, typ en hund eller IDA!
Men Ida vill inte gå ut och gå med mig för hon är lat :) haha
Funderar även på att ta tag i det här som kallas lägenhet, det känns inte så hemtrevlig direkt.
Jag vet bara inte vad jag ska göra. Eller såklart skulle vi fått bort alla Idas otaliga kartonger, fått upp lite tavlor och sen vet jag fan inte... Skulle så gärna vilja tapetsera om men pappa är ju så sur även fast han lätt skulle kunna fixa det!!

Nåväl, har pratat med Nina idag i alla fall, och vi ska kanske träffas ikväll, hoppas!
Skulle vara så kul att bara träffa henne och ta igen allt som inte blivit sagt på flera veckor :)



Jag är så nyfiken så jag håller på att dö, vad sa han och vad sa jag..? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0