Första inlägget!

Då har man äntligen skaffat en blogg då.
Måste kanske jobba lite på utseendet så den blir lika snygg som min och Petras, fast nu har jag ju ingen hjälp av Simon men det blir säkert bra ändå.

Idag har jag bara varit hemma och trökat eftersom jag gått och blivit förkyld och hostar ihjäl mig lite då och då, inte roligt!
Var tvungen att sjukanmäla mig från praktiken, inte det bästa eftersom jag behöver närvaro med tanke på förra året..
I alla fall så har jag hamnat på ett sjukt bra ställe, Innefickan. Har varit där i typ fem veckor nu, så efter den här veckan är det bara en vecka kvar. Skönt ändå även fast jag trivs väldigt bra, ska bli skönt att kunna börja umgås med folk nu!
Saknar Hanna och Nina sjukt mycket, tror inte jag har träffat dom på typ hundra år känns det som.

Hoppas jag får jobba på Veras i helgen, har inte jobbat på två helger så det känns som att jag inte kommer överleva november.. Veras har ju dessutom stängt den månaden så då blir det inget för december heller(!)
Känns sjukt jobbigt det här med pengar, borde kanske ta tag i det här med Svenska Dagbladet..?
jaja får se hur det där blir..

Nä nu ska jag gå och göra något vettigt med mitt liv men mö råkas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0