I studenttankar

Dom andra i min klass har redan beställt studentmössor, och trosor tydligen:P
Men duktiga Josefin missade såklart det så nu ska jag beställa från internet istället, jag kommer väl få sju storlekar förstort.. Typiskt!
I och med studenten tänker man ju såklart på BALEN också
Har kollat runt på lite sidor för att hitta en klänning.
Nu är det fastställt att jag ska ha en tubtopp i all fall, dom är så sjukt snygga!




Den i mitten tyckte jag var väldigt fin i färgen, men kanske lite tråkig.
Den lila är ju helt fantastisk!
Den gula hoppar jag nog helt..



Den här är söt men jag hade ju en rosa förra året så jag tror jag ska ta en annan färg..




Fastnade för den här! Helt sjukt snygg, speciellt skärningen vid brösten.
Ju mer jag kollar på den vill jag ha den, undrar bara vad den går för..?





Det var så här man såg ut förra året..
Oj kanske inte ska ta det under modellbilderna ;P haha
Ser kanske lite smådrogat ut, men så var inte fallet..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0