Färgbua, på fredag öppnar vi:)

Jag har fortfarande inte listat ut hur man gör om bloggen, den är ju skittråkig nu!
Måste man använda massa koder och sånt är jag körd, då måste jag ta hjälp av någon annan, men vem kan sånt?
Hjälp tack!

Håller på att fixa med vår affär som vi ska öppna, Färgbua;) haha
Snart är allt klart och på fredag öppnar vi! Ska bli roligt!
Alla är så stressade nu så det ska bli skönt när allt är klart och alla kan lugna ner sig lite.
Ska baka imorgon också, vet inte hur länge sen det var.. Så vi bjuder på fika där alla som vill komma;P
På fredag kväll så ska vi ut och käka på Skoogs och fira att vi öppnat, ska bli trevligt:)

Vill inte tillbaks till Östersund än, är sjukt opepp på allt där.. Det var tur att det här lovet kom, verkligen välbehövt! Vet inte om jag skulle orkat med allt annars.
Synd bara att jag missar O'learys på fredag, men kan ju inte missa att vi öppnar..

Ha det gött alla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0