Ångest!

Helgen den här veckan heter ångest ångest ångest!
Vill dö, någon som är intresserad av att göra det?

Torsdagen var en mycket tråkig kväll, tror aldrig jag har haft en så tråkig förfest förrut, plus det kom vi inte in på g3 för att det har blivit så populärt där att dom har ändrat till 20. Kul att när man väl fyllt 18 ska man vara 20 istället.
En annan stört irriterande sak är att jag hörde att dom kommer att ändra Eriksgården till 21 på lördagar! Jag hoppas och tror att jag kan komma in ändå men mina JÄMNÅRIGA kompisar då? Fan vad le jag blir! Så populärt är det inte så att dom får fullt varje lördag, för det får dom inte!!

Fredagen hade vi jättekul men det finns alltid ett men.. Jag ursäktar till alla inblandade och jag tror jag kommer kunna skämta om det här om en vecka eller två:P Men mobba på, jag förtjänar det för jag är störd! haha
Lördagen var jättekul men dagen efter fick jag höra dumma grejer jag hade gjort, och då kom jätteångesten!
Än en gång ber jag om ursäkt till alla inblandade.. Jag ångrar det jättemycket och jag ska nog bli nykterist i fortsättningen.


Nu ska jag gå och mobba mig själv ett tag

Joho

Kommentarer
Postat av: Petra

Nykterist? det tolererar vi inte! sen behöver du inte mobba dig själv, jag tror vi andra klarar det bra själva ;)

2008-10-30 @ 23:17:44
Postat av: Josse

Haha nej men jag tror jag är på bättringsvägar och har numera övergett såna olovliga tankar.. Så inget att oroa sig för;P

Jo det är jag helt säker på att ni klarar bra på egen hand haha

2008-11-01 @ 14:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0