Finger=sjuk

Det här är det värsta jag vet, det smakar finger i munnen. Visste ni att det är då man vet att man är sjuk?
Och jag menar inte sjuk i huvudet...!


Jag känner att jag har försummat bloggen, men det har varit mycket på gång på senaste. Men jag ska bättra mig!
I onsdags blev det en sån här oväntad dag igen. Jag och Löken hade stört tråkigt så vi bestämde oss för att bowla.
Men ville någon bowla med oss? Nej..!
Så då skulle vi gå på bio istället men det var inga bra filmer som gick så då gick vi helt enkelt och käkade istället.. Mums!
Sen gick vi på News:P Efter ett tag kom Petra också fast det stängde ganska tidigt.. Men en trevlig kväll!

I torsdags var vi luciakandidater med i tidningen, det känns ganska konstigt att vara på förstasidan!
Svår konkurrans i år, ja!
Men bilderna blev bra så det är man ju glad för:)
Har varit sjuk sen i torsdags nu och jag missade glöggkvällen med Hanna, Virre, Wuga och Ola:(
Ville så gärna vara med men såklart, just när man ska träffa dom man inte träffat på tusen år ska man gå och bli sjuk
!!!!!!



Kommentarer
Postat av: La Löka

kan ja vara första kommentaren:P... ja hade iaf riktigt trevligt den dagen!! de får vi göra om nån dag:D

2008-11-09 @ 03:34:48
Postat av: Anonym

haha ja det lär ju inte bli några fler:P Folk är dåliga på att kommentera..

Ja det hade jag också:) det får vi verkligen!

2008-11-09 @ 09:07:36
Postat av: Virre

Haha, finger i munnen! Det glömmer jag aldrig.. Det är en sån där kommentar bara du kan droppa av :D Fan Josse, jag saknar dig ! Kom hit och förgyll min vardag :) PUSS !

2008-11-12 @ 18:16:07
URL: http://veronicachristensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0