tankar..

Jag känner så mycket blandade känslor just nu.
Det är saknad, glädje, ångest, sorg och humöret går väl ungefär som en berg-och-dalbana.
Vad som kunde varit, vad som är och vad man har kunnat göra annorlunda.
Det är så mycket
Och jag vet att jag kan och har kunnat göra saker bättre..

Jag hatar att göra folk besvikna men det lyckas man väl alltid bra med, samtidigt gör folk en så besviken tillbaks.
Det konstiga är att detta inte går från en person tillbaks till en annan, utan det går runt.

Mina humörsvackor märks så väl på hur jag sköter skolan. I två veckor nu har jag varit på topp och skött skolan jättebra, den här veckan har jag inte tagit mig upp alls.. Varför är det så?
Eller har jag bara för lite viljestyrka och skyller på andra grejer? 




Jaja den ända som kan ändra på saker och ting är jag




Kommentarer
Postat av: Anonym

wow värsta många inlägg nu då:P

2008-11-21 @ 14:49:16
Postat av: Josse

Haha jaså? Kommer i perioder det där..

Men nu blev det lite igen eftersom jag inte haft någon data i helgen..:P

2008-11-23 @ 22:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0