:)



Min mamma är en ängel<3 Tack Tack Tack!


---------------------------

IDAG gick jag äntligen på skolan, efter halva dagen.. Eller till Hov rättare sagt, och kul hade vi, det verkar som om man har kul på Hov varenda gång man är där. Jag tror jag hellre har praktik på hov än någon annanstans faktiskt.
Fast, man lär sig ju inte lika mycket där så det kanske är bäst att man är någon annanstans..

------------------------

Nu börjar helgen närma sig och då ska man till Sveg då.. Ser inte fram emot detta speciellt mycket faktiskt, jag vill någonstans men jag vet inte vart. Sveg känns bara drygt att åka till, men det kan ju säkert bli kul det med..
Har fixat boende hos Buni så det blir ju bra, även fast han inte är hemma:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0