Forum

Idag blev jag väckt kl 9 av att det ringde i mobilen, hm vilken idiot kan det vara undrar jag?
Sen läser jag på displayen och ser att Petra ringer. Vad fan gör hon uppe nu tänker jag?? 
  - Josse du måste komma till Vemdalsskalet, snygg-Johan är här!
HAHAHAHAH. Och för alla som hörde det så var det Petra och INTE jag som kom på det.
Men det är inte lätt att hålla ordning på alla dessa Johan, för av dom finns det hundratals!! 
Men gissa om jag blev sugen?? (Dock inte för att Johan var där..)
Jag fixade till och med skjuts(!) Men sen insåg jag att det kanske inte var en så bra idé trots allt.
Och, helt ärligt är jag glad för det också, bensin och dricka skulle inte vara så bra för min ekonomi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0