Sveg sveg sveg - No escapin this


Dålig uppdatering och dåligt med kommentarer..

----------------------

Håller på att hjälpa mamma med att städa och laga mat inför festen ikväll, går dåligt får jag väl säga.
Vi skulle bli runt 30 pers(!) Shit vad mycket! Blir alltså inget stan på mig ikväll eftersom jag måste till sveg imorgon med..
Fick jag reda på igår när vi åkte hela vägen till Sveg för att få två papper! Jag hade lika gärna kunnat skippa det och ta papprerna imorgon istället. Jag har en känsla av att det här kommer bli dyrt!
Jag är uppbokad ALLA helger framöver nu.. Blä!




*Lördag 22/11           Älvros, Bystugan kl 14.00
                                     Ytterhogdal, Svedjegården kl 16.00

*Söndag 23/11          Vemdalen, Lövåsgården kl 18.30

*Lördag 29/11           Ytterberg, Bygdegården 12.30

*Söndag 30/11          Sveg, Torget kl 16.00
                                     Hede, Församlingshemmet kl 18.30

*Söndag 7/12            Funäsdalen, Fjällmuseet kl 14.00







Kommentarer
Postat av: löken

nå vad blev du?

lucia, tomte eller vad?



hoppas att de värmer att du har en läsare iaf:P

2008-11-17 @ 18:58:48
Postat av: Josse

Men det är ju inte bestämt än, vi ska ju till alla ställen så att dom får rösta på oss.. :P



Haha jag har faktiskt fler läsare det syns på statistiken, men, jag uppskattar kommentaren:)

2008-11-18 @ 16:38:40
Postat av: Virre

Varför hörde du aldrig av dig din lilla loppa ? :P Trodde du skulle komma och ge mig en kram :) Men nästa gång du är i svegstrakterna förväntar jag mig ett samtal. Puss & kläm !

2008-11-19 @ 15:50:48
URL: http://veronicachristensen.blogg.se/
Postat av: Josse

Haha ja jag kom på det för någon dag sen att jag nog aldrig hörde av mig:P Men det blev att jag åkte hem igen, men, kommer tillbringa dom närmsta helgerna i Sveg så då ska jag höra av mig:) Ska nog bo hos Jonas i helgen iaf men om du är i Sveg kan vi väl hitta på nått? Puss lovely

2008-11-19 @ 23:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0